środa, 20 kwietnia 2016

Cześć!
W sumie to jeszcze nie powiedziałam Wam niczego o sobie: Nazywam się Diana, mam 18 lat (rocznikowo 19), właśnie kończę 3 klasę liceum. Kiedyś tańczyłam taniec towarzyski, teraz moją ''pasją'' jest fotografia. Uwielbiam robić zdjęcia i nieskromnie powiem, że całkiem fajnie mi to wychodzi. Jak większość dziewczyn interesuję się modą, makijażem itp. W tym roku przede mną ciężki wybór - wybór studiów i zdanie matury. Poczekamy zobaczymy! Jestem optymistką, marzycielką. Mam w sobie pełno energii, radości i pozytywnego nastawienia do życia. TO JA DIANA, tyle o mnie.
Nie byłam tutaj tak aktywna jakbym chciała, jest to spowodowane zbliżającą się matura. Już za tydzień kończę liceum i czeka mnie trudne zadanie - zdanie jak najlepiej matury! Każdy chcę dostać się na kierunek jaki sobie ''wybrał'', więc trzeba jeszcze trochę popracować, żeby osiągnąć cel. Jeszcze chwila i zaczynam systematyczne prowadzenie tego bloga. Natomiast dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami typowo life styl'owymi wykonanymi przez : MARTE .Obiecuję, że za kilka dni pojawią się jakieś typowe stylizacje. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają!!!



6 komentarzy:

  1. no w końcu coś nowego :D czekam na więcej postów i stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Różowa bomberka to coś, czego szukam już bardzo długo... Może podpowiesz, gdzie ją znalazłaś? :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Różowa bomberka to coś, czego szukam już bardzo długo... Może podpowiesz, gdzie ją znalazłaś? :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze!
    Świetna bomberka ;)
    Veenii

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!! :*
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski bomber :) świetna stylizacja i ten uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń